ساماندهی کسب و کارهای اینترنتی از وظایف وزارت صنعت،معدن و تجارت می باشدو در همین راستا مرکز توسعه تجارت الکترونیک مسئولیت اعطای نماد اعتماد الکترونیکی به کسب و کارهای اینترنتی را دارد. هدف از اعطای نماد اعتماد الکترونیکی، اعتماد سازی و رسمیت دهی به فعالیت کسب و کارهای اینترنتی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان به منظور جلوگیری از آسیب های احتمالی در ابعاد مختلف اعم از امنیتی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را به عهده دارد. مرکز توسعه تجارت الکترونیک پس از بررسی کسب و کار اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین اقدام به اعطای نماد اعتماد الکترونیک می نماید.
سایت خرید و تخفیف آف ژتون پس از طی مراحل لازم موفق به اخذ نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت شده است. جهت بررسی اصالت نماد اعتماد الکترونیک می توانید بر روی علامت نماد اعتماد الکترونیک در صفحه اصلی وب سایت کلیک کنید و یا به سایت http://www.enamad.ir مراجعه نمایید.



همچنین سایت خرید و تحفیف آف ژتون در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به آدرس www.samandehi.ir به ثبت رسیده است . جهت بررسی اصالت به آدرس فوق مراجعه نمایید.