فوری فود

هنوز هیچ راهی برای دانلود غذا! در مقصد وجود ندارد و پیش بینی هم نمی­شود که در هیچ آینده­ای چنین مسیری ایجاد شود، اما سفارش آن را که میتوان به صورت آنلاین انجام داد.

 تصور کنید که به دلیلی مثل سرحال نبودن یا داشتن مشغله‌ای مثل درس خواندن یا انجام پروژه‌ها در منزل نمی‌خواهید از خانه بیرون بروید، یا اینکه مهمان آمده و آمادگی پخت غذا را ندارید، هیچ شناخت قبلی هم از رستوران‌های اطراف محل زندگی ندارید و نمی‌دانید منوی آنها چیست؟ ارسال به منزل دارند یا نه؟ نظر دیگران چیست؟ و مهم ‌تر از همه، قیمت ‌ها چطور است؟ در این شرایط آیا راهی برای سفارش بی‌دردسر غذا وجود دارد؟
دیگر نگران سختی های سفارش غذا و هزینه ها نباشید. دیگر لازم نیست زحمت تماس تلفنی و پشت خط ماندن را بکشید همه چیز را به ما بسپارید تا بهترین غذاها را در کوتاه ترین زمان و بدون هرگونه هزینه اضافه در اختیار شما قرار دهیم


فوری فود برای یک زندگی بهتر آمده و امیدوار است روی کیفیت زندگی شما تاثیر مثبت بگذارد.

با فوری فود منوی رستوران­ها را ببینید و به آسانی غذا سفارش دهید!


فوری فود.

 با فوری فود با تمامی رستوران های معتبر، یک کلیک فاصله دارید. بدون پرداخت هرگونه هزینه اضافی، می توانید ساندویچی ارزان یا غذایی شاهانه سفارش دهید. فوری فود منوی رستوران ها را پیش روی شما قرار داده و این اطمینان را به شما می دهد که نیاز به پرداخت هیچ گونه هزینه اضافی نیست. با مشخص کردن منطقه محل تحویل، لیست رستوران های فعال در منطقه را مشاهده نمایید. به لطف خدا در آینده ای نزدیک، همه نقاط شاهین شهر تحت پوشش فوری فود قرار می­گیرد.  میتوانید هزینه سفارش را آنلاین پرداخت کرده یا در حین دریافت غذا به پیک موتوری بپردازید.

فوری فود

انواع غذاها از غذاهای سنتی و ایرانی مانند کباب و خورش، گرفته تا غذاهای فرنگی و منوهای ویژه غذای ایتالیایی، از انواع سالاد گرفته تا انواع فست فود مثل پیتزا، ساندویچ و برگر، همه به سادگی در دسترس شماست. عضویت در سایت فوری فود رایگان است و به صورت خودکار به عضویت تمامی رستوران‌های موجود در سایت در می‌آیید و برای سفارش از آن‌ها نیاز مجدد به ثبت اطلاعات ندارید.
 قیمت های منوی فوری فود با منوی اصلی رستوران یکسان است و می توانید به روش های حضوری، اعتباری و آنلاین پرداخت کنید. مشتری سایت که باشید، از تخفیف های ویژه ی اعضا نیز می توانید استفاده کنید.

فوری فود 2

لذت سفارش اینترنتی غذا با فوری فود

سایت فوری فود امکانات متفاوت و مطلوبی را بمنظور صرفه جوئی در وقت و هزینه در اختیار کاربران خود اعم از کارمندان و مدیران شرکت­ها، دانشجویان، دانشگاهیان، دانش آموزان، فرهنگیان، سازمان­ها و ارگانهای دولتی و خصوصی قرار می دهد. علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه می توان به تعدادی دیگر از این امکانات بشرح ذیل اشاره نمود:

1.       عضویت رایگان بهمراه امکان ایجاد پروفایل شخصی برای هر کاربر

2.       اشتراک در تمامی رستوران ها تنها با یک بار عضویت

3.       تنوع بی نظیر غذاها اعم از ایرانی، سنتی، فرنگی، چینی، دریایی، ایتالیایی، فست فود، گیاهی، رژیمی و ...

4.       روش های پرداخت متنوع(حضوری، اعتباری و آنلاین)

5.       روشهای گوناگون جستجوی غذا براساس نوع رستوران، منطقه مورد نظر، غذای مورد علاقه و ...

6.       یکسان بودن تمامی قیمت منوها در سایت فوری فود با رستوران ها

7.       نداشتن هیچ گونه هزینه اضاقی در سفارش کاربر و همچنین بهره گیری از تخفیفات سایت فوری فود در سفارش اینترنتی

8.       شرکت در قرعه کشی های فوری فود در مناسبت های ویژه

9.       اضافه کردن رستورانهای جدید متناسب با نظرات کاربران

10.   مشاهده منوی عکس دار و به روز رستورانها

11.   دسترسی به بانک رستورانهای شاهین شهر شامل اطلاعات رستورانه ا به همراه عکس آنها

12.   رزرو رستوران برای جلسات، مهمانی ها، ملاقات های خاص و ...

13.   آگاهی از رستورانهای جدید

فوری فود

ارائه غذای سالم هدف ماست

تغذیه سالم یعنی انتخاب غذاهای متنوع از گروه‌های غذایی مختلف. تغذیه سالم، نیازمند برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری برای مصرف متنوع گروه­های مختلف غذایی است. به سالم بودن غذای شما اهمیت می دهیم. ما معتقدیم غذای خوب یعنی زندگی خوب.


به فوری فود سربزنین