1

روش کار سایت آف ژتون به این صورت است که با مذاکره و شراکت با کسب‌ و‌ کار‌های تراز اول در سطح شهر و استفاده از قدرت خرید گروهی به‌ طور روزانه پیشنهادهای جالب و جذابی از کالاها و خدمات مختلف با تخفیف‌های ۴۰ تا ۹۰ درصد را روی وب‌سایت خود قرار می‌دهد.

کاربر بعد از اینکه کالا یا خدماتی را از سایت آف ژتون خریداری کرد با داشتن یک پرینت یا کد مربوط به آن به فروشنده مراجعه کرده و از تخفیف آف ژتون استفاده می کند. این شیوه کسب و کار که به تخفیف و خرید گروهی معروف است از متداولترین روشهای بازاریابی و فروش خصوصا در اینترنت است.

از دیگر مزایای سایت آف ژتون معرفی خدمات و محصولات در یک مجموعه پر بازدید بدون پرداخت هزینه است، وقتی کالا یا خدماتی در رسانه تجاری و قدرتمندی مثل آف ژتون مطرح می گردد به نوعی تبلیغات تاثیر گذار با کمترین هزینه انجام شده است. شرکت ها و فروشندگان در این روش برای معرفی کسب‌ وکار خود نه تنها هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند، بلکه درآمدی نیز از همکاری با آف ژتون و حضور مشتریان جدید کسب می‌کنند.


در این روش پس از توافقات اولیه، کارشناسان بازاریابی آف ژتون با همکاری شرکت مذبور بسته ای پیشنهادی از فروش را انتخاب کرده و برای مدت زمان مشخصی بر روی سایت قرار می دهند. آنچه این بسته را برای مشتری جذاب و قابل انتخاب می کند تخفیف قابل ملاحظه ای است که از خرید آن محصول یا خدمات دریافت می کند، همچنین فروشنده هم با افزایش فروش و صرفه جویی در هزینه های تبلیغاتی و اطلاع رسانی به سود بیشتر می رسد.

مهم ترین هدف آف ژتون فراهم کردن امکان خرید برای افراد با تخفیف های بالا و قیمت های مقرون به صرفه است، اما در این روش که بر قدرت خرید گروهی اتکا دارد ما روشی را بنا کرده ایم که در آن هم صاحبان کسب و کارهای مختلف به دلیل جذب مشتریان جدید منتفع می شوند و هم خریداران به دلیل دریافت تخفیف های بسیار بالای سایت.

عضویت در این سایت لحظاتی خوش و خاطرههایی زیبا برای شما به همراه دارد. آف ژتون هر روز با پیشنهاداتی باورنکردنی انتظار شما را میکشد تا خریدی به یادماندنی با تخفیفهای ۴۰ تا ۹۰ درصد داشته باشید و شما و تمام کسانی که در لحظات خوش کنارتان هستند تفریحاتی متفاوت با همیشه را تجربه کنید.

این تخفیف‌ها در زمینه‌های خدمات درمانی و پزشکی با حدود ۸۰% ، آتلیه عکاسی با حدود ۹۰% ، پینت بال با حدود ۹۰% ، اماکن و خدمات ورزشی با حدود ۷۰% ، کنسرت و خدمات فرهنگی با حدود ۸۰% ، رستوران حدود ۵۰% و خدمات مسافرتی با حدود ۴۰% تخفیف می‌باشد.

.

سرویس‌های تخفیف گروهی یک فرایند برپایه برد دوطرفه فروشنده و خریدار است. فروشندگان با ارائه تخفیف مناسب به‌جای جذب مشتری با تبلیغات پرهزینه، محصول و خدمات خود را به مشتریان جدید ارائه می‌کنند و مشتریان نیز علاوه بر دسترسی سریع و آسان به نزدیکترین مرکز خرید، از کیفیت مناسب نسبت به قیمت پائین‌تر استفاده خواهند کرد.


تخفیف های بالای 40 درصد در شاهین شهر

رستوران و فست فودهای شاهین شهر تا 70 درصد تخفیف


آتلیه های شاهین شهر تا 80 درصد تخفیف

آموزشگاه های شاهین شهر تا 80 درصد تخفیف

سالن های زیبایی شاهین شهر تا 90 درصد تخفیف

و بهترین مکان های دیگر شهر
آف ژتون  به زودی افتتاح می شود...