20150904005829

رییس رستوران شاطر عباس در پارک وی، تقریبا بالای همه میزها می رود و به افراد خوش آمد می گوید یه افراد آدامس خرسی می دهد
یک کار ساده با کلی انتقال انرژی خوب
دوستان دیگرم هم این رستوران را با آدامس خرسی هایش می شناختند.

لازم نیست شق القمر کنیم کافی است احساس های کوچک دوست داشتنی به مشتریان بدهیم.

البته این همه داستان نیست.

پرسنل شاطر عباس تلاش دارند رفتار مودبانه و دوستانه ای داشته باشند و انصافا تا حدودی موفق هم هستند ولی تماما معلوم است که انعام برایشان خیلی مهم است.
فقط کافی است متوجه شوند که مشتری دارد می درود و خیال انعام دادن ندارد رفتارشان کمی تغییر می کند.
برای مشتری که صدها هزار تومان هزینه می کند پنج یا ده هزار تومان چیزی نیست.

فقط آدامس خرسی معجزه نمی کند
مهم احترام غیر شرطی است.