چگونه سلفی های با کیفیت را تجربه کنیم؟

سلفی

این روز ها همه سلفی می گیرند، شما چه طور؟! برنامه های بسیاری برای گرفتن عکس وجود دارد اما هر کدام مزیت ها و معایب خود را دارند. امروز در این معرفی از برسام قصد معرفی برنامه نسبتا محبوبی به نام کندی کمرا را داریم که با استفاده از آن، علاوه بر گرفتن عکس های زیبا از دوربین جلو، می توانید تصاویر دل انگیز سلفی را نیز خلق کنید.



فیلتر های زیبا و متنوع، متناسب با حالت تصویر برداری، تکنیک های مدرن عکاسی، استیکر ها و امکان کلاژ برداری همه و همه از ویژگی های شاخص این برنامه به حساب می آیند.

فیلتر های سلفی

سلفی

رنگ گسترده ای از فیلتر های این برنامه به سلفی اختصاص دارد. کندی کمرا پوست صورتتان را جذاب تر می کند و با حرکت سوایپ به چپ و راست می توانید بین فیلتر های گوناگون جا به جا کنید تا به محبوب تان دست پیدا کنید.

تکنیک های زیبایی

سلفی
در کنار فیلتر عکاسی، ابزار های ویرایش بیشتری هم برای زیبایی بخشیدن وجود دارند؛ لاغر کننده، سفید کننده، پنهان کننده، رژ گونه، رژ لب، خط چشم و ریمل از جمله ابزار های زیبایی آن هستند! یعنی مختص ما ایرانی هاست دیگه! البته دخترامون،جسارت نباشه!

چسبانک ها (استیکر)

سلفی

با این برنامه در هر حالت، هر مکان و هر زمان می توانید استیکر های مخصوص خودش را بچسبانید. تعداد بسیار استیکر ها و افزایش آن ها با هر آپدیت، و همچنین امکان اندازه کردن آن ها از ویژگی های جالب این برنامه به حساب می آید.

حالت خاموشی

از دیگر ویژگی ها، امکان عکسبرداری سلفی یا معمولی است که می تواند کاملا بدون صدا انجام گیرد و اگر گاهی خواستید یواشکی یه کار هایی انجام دهید مشکلی برایتان ایجاد نمی کند!

کلاژ

تعریف کلاژ که کاملا واضح است؛ چند عکس را می برید و به صورت دلخواه کنار هم قرار می دهید. فرقی ندارد چه استایل یا خط ممیزی را دنبال می کنید، این برنامه به تمامی نیاز هایتان پاسخ می دهد