واقعیت این است که در بیشتر موارد مهم نیست که چقدر هزینه می‌کنید و چه مدل کیفی می‌خرید، مهم این است که بدانید آنچه خریده‌اید ارزش خرید را داشته است. کیفیت و دوام کیف، تجهیزاتی مانند زیپ و تودوزی آن اهمیت بسیار زیادی دارند. گاهی ممکن است پس از خرید به این فکر کنید که می‌توانستید انتخاب بهتری داشته باشید. پس کیفیت را فدای هیچ چیزی نکنید.

برخی برندها به شما این اطمینان را می‌دهند که محصول با کیفیتی خریداری می‌کنید. همچنین فروشگاه‌های آنلاین با امکان بازگشت و تعویض کالا این شرایط را برای شما فراهم می‌کنند که در نهایت بهترین انتخاب را برای خرید داشته باشید.

اکنون چهار مدل کیف مجلسی پیشنهاد مارا بخوانید و سعی کنید با توجه به سبک پوشش خود، ترکیب اندام‌تان و رنگ‌هایی که ظاهر متفاوتی ایجاد می‌کنند، بهترین انتخاب را برای سال نو و یا مهمانی‌های پیش رو داشته باشید.

کیف کتابی مجلسی برای بلندقدها و ریزاندام‌ها

mango-bag-54

کیف کتابی مجلسی زنانه

 

 

mango-handbag54

کیف کتابی مجلسی زنانه با بند مچی

 

از میان کیف‌های زنانه، کیف‌های کتابی بیش از همه جلوه‌ی مهمانی و مجلسی دارند. کیف‌های کوچک و شیکی که به راحتی در دست گرفته می‌شوند و یا با کمک آرنج و بدن حمل می‌شوند. البته ناگفته نماند که نگه داشتن کیف‌های کتابی به یک استعداد شگرفت نیاز دارد!

این کیف‌ها بسیار شیک هستند و به راحتی با لباس‌های مجلسی شما هماهنگ می‌شوند. شما می‌توانید بند فلزی و یا سگک آنها را با اکسسوری‌های خود هماهنگ کنید ولی از آنها انتظار زیادی درباره‌ی حمل وسایل خود نداشته باشید!

اگر ریزاندام هستید، لاغرید و یا قد بلندی دارید، با این کیف‌ها ظاهری شیک و خانُمانه پیدا خواهید کرد البته نباید به دست گرفتن کیف در تمام مدت مهمانی شما را آزار دهد. شکل مستطیل کاملاً کلاسیک است اما شکل‌های مربع، گرد و هلالی آنها نیز در بازار یافت می‌شود.



 

کیف تک‌بند مجلسی برای استخوان‌بندی‌های ریز و متوسط

fratelli-rossetti-bag 65

کیف‌ تک‌بند نقره‌یی مجلسی

 

 

شاید برای شما مهم باشد که در مهمانی‌ها و مجالس رسمی کیف خود را به‌راحتی حمل کنید. از این نظر کیف تک‌بند مجلسی جزو بهترین انتخا‌ب‌هاست؛ می‌توانید این کیف‌ها روی شانه‌ی خود بیندازید و هر دو دست خود را آزاد و رها نگه دارید. این کیف‌ها هم‌اکنون با جنس‌های مختلف چرمی، پارچه‌یی و جاجیم در بازار موجود هستند و بسته به نوع و سبک پوشش شما، قابل تهیه‌اند.

کیف‌های تک بند افزون بر استفاده در مهمانی‌ها، انتخاب خوبی نیز برای دیدارهای کوتاه و یا قرارهای شام هستند و می‌توانند با کمی اغماض در طرح و رنگ لباس، با هر دو نوع پوشش رسمی و اسپرت استفاده شوند.

هرچند که تمام افراد می‌توانند از این کیف به راحتی استفاده کنند اما بهتر است برای استفاده از کیف‌های تک بند بالاتنه‌ی درشت نداشته باشید. اگر این کیف را به صورت مایل بر روی دوش خود می‌اندازید، بالاتنه‌ی درشت شما را بیشتر به چشم می‌آورد.

کیف دستی مجلسی برای اشکال مختلف بدن

shotor-morgh-leather-76

کیف دستی مجلسی از چرم شترمرغ

alborz-leather_brand-37

کیف دستی مجلسی از چرم طبیعی

 

 

کیف‌هایی جادار و قابل استفاده در موقعیت‌های مختلف. این کیف‌ها عموماً جای بیشتری برای جادادن وسایل دارند و راحت‌تر از کیف‌های کتابی حمل می‌شوند. اگر معمولاً وسایل زیادی را با خود مهمانی می‌برید، این مدل نسبت به کیف‌های کتابی برای شما مناسب‌تر خواهد بود.

چه طرفدار این نوع کیف‌ها هستید و چه کیف‌های کوچک‌تر و بزرگ‌تر را می‌پسندید، پیش از هر خرید ابتدا به حجم وسایلی که حمل می‌کنید و سپس به ظرفیت کیف فکر کنید.

همچنین به این مسأله نیز بیندیشید که این کیف‌ها را مانند کیف‌های تک‌بند نمی‌توانید روی شانه‌ی خود بیندازید و باید آنها را در دست بگیرید، پس پیش از انتخاب به سبک پوشش خود و راحتی استفاده از آنها فکر کنید.

چون این کیف‌ها عموماً تماسی با بدن ندارند، بر روی ظاهر ترکیب اندام شما، تأثیر خاصی نمی‌گذارند. بنابراین بدن شما هر شکل و ترکیبی که دارد با خیال راحت از این کیف‌ها استفاده کنید.

کیف دوشی مجلسی برای استخوان‌بندی‌های درشت

shifer- handbag- 76

کیف دوشی مجلسی چرمی زنانه

 

کیف دوشی افزون بر اینکه می‌تواند یک کیف مجلسی کاربردی برای شما باشد، در موقعیت‌ها و شرایط دیگر نیز به کار می‌آید. اگر قصد خرید چنین کیفی را دارید به رنگ آن بسیار توجه کنید و سعی کنید با درصد بالایی از محتویات کمد شما هماهنگ باشد!

سرمایه‌گذاری بر روی این کیف‌های بزرگ یک سرمایه‌گذاری عاقلانه است به ویژه اگر افزون بر مهمانی، اهل سفر، گشت و گذار در شهر و خرید و حمل وسایل زیاد هستید. این کیف یک انتخاب خوب برای تمام فعالیت‌های روزانه است.

چون این کیف‌ها بزرگ هستند و در کنار بدن شما قرار می‌گیرند توجه را از سمت اندام شما به سمت خود جلب می‌کنند. بنابراین اگر اندام درشتی دارید، این نوع کیف انتخاب مناسبی برای شماست اما باید بر روی رنگ و مدلی که انتخاب می‌کنید دقیق باشید چون دقیقاً در کنار لباس‌تان قرار می‌گیرند و این موضوع مهمی است.


ارسال شده توسط شکوه