
همه ما میدانیم که دنیای مجازی میتواند چه تاثیری بر زندگی شخصی ما بگذارد؛ بله، بیشک هم میتواند تاثیری منفی باشد و هم مثبت. اما شیانگ هی که از طراحان مطرح آژانس تبلیغاتی اگلیوای پکن است، اخیرا برای یک مرکز تحقیقاتی رفتار شناسی کمپینی طراحی کرده که بیشتر روی چهره منفی دنیای تکنولوژی تمرکز دارد.
تصاویر مربوط به این کمپین، گوشیهای هوشمند غولپیکری را در خود جای داده که سبب بر هم خوردن ارتباط در دنیای واقعی شدهاند. در حقیقت این تصاویر نشان دهنده این هستند که دنیای مجازی، قاتل دنیای واقعی را خواهد بود و روابط بین انسانها به زودی به همین دنیای مجازی محدود خواهد شد.
نظر شما در مورد این کمپین چیست؟ آیا فقط باید به نیمکره منفی دنیای تکنولوژی نگاه کنیم؟