شات اوت در اینستاگرام چیست ؟ آموزش شات اوت در اینستاگرام

اگر تو اینستاگرام زیاد چرخیده باشید حتما با واژه « شات اوت Shoutout » مواجه شدین . اگر نمی دونید این شات اوت در اینستاگرام چیه و به چه دردی میخوره حتما این پست کوتاه رو بخونید .

شات اوت Shout out در اینستاگرام چیست ؟

در زبان انگلیسی واژه Shout-out ( تلفظ کنید شَوت اَوت ʃaʊtˌaʊt ) یعنی « تشکر یا قدر دانی » . این واژه بیشتر در رسانه ها استفاده میشه . در حد تیتر عرض کنم خدمت تون که تلفظ « شات » کاملا اشتباهه چون واژه Shot یعنی عکس ، یه قطعه کوتاه از فیلم و یا شلیک کردن و معنیش هیچ ربطی به واژه Shoutout نداره ! اما چون متاسفانه تلفظ غلط این واژه جا افتاده ما هم در این پست نوشتیم شات . بنابراین اساتید و دوستان عفو بفرمایید . خب حالا بریم سر اصل مطلب . احتمالا نمونه شات اوت رو در اینستاگرام زیاد دیده باشین ؛  شات اوت در اینستاگرام یعنی از صفحه اینستاگرام یه کاربر دیگه ( مثلا دوست تون ) یه اسکرین شات تهیه کنید و در صفحه اینستاگرام خودتون منتشر کنید .

مزایای شات اوت در اینستاگرام

شات اوت در واقع یک متد برای تبلیغات در ایسنتاگرام هست که این روزا خیلی مد شده و یه عده ای هم دارن پول خوبی از این بیزنس در میارن . اگر صفحه ای در اینستاگرام دارید و  افراد زیادی شما رو دنبال می کنن شما هم می تونید از این روش کسب درآمد کنید .

آموزش تصویری شات اوت در اینستاگرام

به طور کلی برای انتشار یک شات اوت در اینستاگرام باید اول از پروفایل کاربر مورد نظر تون یه اسکرین شات بگیرید ( عکس بگیرید ) و بعد اون عکس رو در صفحه انستاگرام تون منتشر کنید . من روش انتشار شات اوت در اینستاگرام رو براتون مرحله به مرحله هم توضیح میدم که دیگه مشکلی نداشته باشید .

■ برنامه اینستاگرام رو باز کنید و برید به صفحه کسی که میخواید براش شات اوت منتشر کنید .

■ حالا از صفحه فرد موردنظر تون یه اسکرین شات بگیرید . برای گرفتن اسکرین شات می تونید دکمه Home و دکمه Power رو همزمان فشار بدین ( هم اندروید و هم آیفون ) . البته در گوشی های اندرویدی مثه گلکسی اس 5 و یا گلکسی اس 6 می تونید با روش Palm Swipe یا Palm motion اسکرین شات بگیرید .

■ حالا برید به صفحه اینستاگرام خودتون و اسکرین شاتی رو که گرفتین آپلود کنید ( پست کنید ) .

■ تموم شد !

اینم چنتا نمونه از شات اوت های معروف از اینستاگرام شرکت های معروف دنیا .

نمونه ای از شات اوت در اینستاگرام ( شرکت گوگل )

نمونه ای از شات اوت در اینستاگرام ( شرکت گوگل )

نمونه ای از شات اوت در اینستاگرام ( شرکت اینتل )

نمونه ای از شات اوت در اینستاگرام ( شرکت اینتل )

نمونه ای از شات اوت در اینستاگرام ( شرکت مایکروسافت )

نمونه ای از شات اوت در اینستاگرام ( شرکت مایکروسافت )

خب دوستان امیدوارم که این پست به درتون خورده باشه اگه ایده ای ، نظری یا سوالی درباره انتشار یا تبادل شات اوت دارید می تونید از فرم ارسال دیدگاه در پایین همین صفحه بفرمایید تا بقیه هم استفاده کنن .

به شاهین شهر خرید دات کام سر بزنید براتون پیشنهادای خوبی داریم


ابراهیم درویش

ابراهیم درویش

ابراهیم درویش هستم متولد مرداد سال 65. برنامه نویس وب ، علاقمند به برنامه نویسی اندروید و نرم افزار های رایگان و Open Source . در وقت آزادم درباره متد های بازاریابی و تبلیغات وب مطالعه می کنم . مسلط به انگلیسی و آشنا به زبان